Auktion i samband med CHL-lottningen
Publicerad: 2021-05-17
Livesändning
I samband med onsdagens livesändning i LIF-TV då vi bland annat följer CHL-lottningen inför höstens turnering kommer vi även att auktionera ut fem paket med äkta LIF-klenoder. Utrop för auktionerna sker under sändningens gång, med första utrop klockan 17:20.

Samtliga fem auktionsobjekt har utropspriset 300 kr och avslutas mellan klockan 17:20-18:40 onsdag 19 maj, det vill säga under livesändningen från Tegera Arena där vi följer lottningen av CHL-grupperna inför hösten. I auktionen finns signerade och matchanvända handskar som tillhört Marek Hrivík och Peter Cehlárik under säsongen, Janne Juvonens signerade benskydd från säsongen, en matchtröja från Leksands deltagande i European Hockey League 1997 samt en replikatröja som signerats av 20 av guldhjältarna från 1973. Den signerade replikatröjan är skänkt av Leksands IF Supporterklubb till förmån för återuppbyggnaden av Drömmarnas Arena.

Klicka här för att komma till auktionssidan.

För att lägga ett bud krävs det att du skapar en inloggning till auktionssidan. Ifall du tidigare varit med och lagt bud i våra auktioner använder du samma inloggning som tidigare. Har du glömt ditt lösenord klickar du på "Glömt lösenord" under inloggningsformuläret. Bredvid "Glömt lösenord" finns även en länk "Problem med att logga in" där du kan se information ifall du har problem att logga in. Om du upplever problem med att skapa konto eller lägga bud, kontakta Richard Brasar på mail [email protected].

Lycka till i din budgivning!

Richard Brasar