Ändringar i TV-puckens spelschema lördag 2/11
Publicerad: 2019-11-01
TV-Pucken
Tävlingsledningen för TV-pucken har beslutat att ändra spelschemat för lördagens matcher den 2 november. Detta beror på olyckliga kollisioner i spelschemat där några distrikt tidigare lottats att spela samtidigt med såväl flick- som pojklag. Dalarnas pojkar kommer att spela kl 11:45, och Dalarnas tjejer behåller sin starttid som är 13:30.

2019 års upplaga av TV-Pucken är historisk då såväl flickor som pojkar gör upp om placeringarna i slutspelet på samma ort under en och samma vecka under namnet TV-pucken. Detta medförde även att vissa av distrikten lottades att spela samtidigt i olika arenor. Detta var givetvis ingen optimal situation, men tävlingsledningen har i samråd med deltagande distrikt kommmit överens om att justera lördagens spelschema för att undvika dessa krockar. Detta innebär att spelschemat ser ut som följande:

Uppdaterat spelschema lördag 2/11
10:00 Småland-Ångermanland (Semifinal Flickor), Tegera Arena