Tobias Forsberg återvänder till Leksands IF
Publicerad: 2015-10-01

Den alltid lika hårt jobbande forwarden Tobias Forsberg återvänder till Leksand och Leksands IF.
- Vi vet vad vi får. Är det någon som är en krigare så är det Tobias Forsberg, säger Leksands sportchef Tore Jobs.

Tobias Forsberg kom till Leksand från Västerås inför säsongen 2011/2012 och gjorde sedan fyra raka säsonger i Leksandströjan.
- Vi ville behålla honom efter den förra säsongen, men han ville prova på något nytt. Nu blev det så att han inte hittade något intressant, och när jag fick reda på det ringde jag honom. Han är väldigt glad över att komma tillbaka till Leksand.
- Tobbe Forsberg är en fantastisk person och spelare och supportrarna älskar honom, menar Tore Jobs, och tillägger att Forsberg stannar i Leksand säsongen ut.
- Han kommer till Leksand på lördag, men kommer inte att vara spelklar till lördagens match.

Leksands IF