Säsongskort 22/23
Publicerad: 2022-08-09
Biljett
Seriepremiärerna för våra representationslag är nu endast drygt en månad bort, och redan nu kan du säkra din plats i arenan till säsongens samtliga hemmamatcher. Hemmapremiären för herrlaget spelas torsdagen den 22 september, mot Skellefteå, och hemmapremiären för damlaget fredagen den 16 september, mot Brynäs.

I säsongskortet ingår samtliga hemmamatcher i grundserien, samt träningsmatcher och ett eventuellt fortsättningsspel. Om Leksand avslutar denna säsong med en SM-final, kan du med andra ord redan nu se till att säkerställa att du kan se denna match på plats i arenan.
Som säsongskortsinnehavare får du också en rabattkupong som ger dig rätt till 30% rabatt vid ett köptillfälle i föreningens souvenirshop.

Läs mer om säsongskortet och dess olika prisnivåer HÄR
När du köper ditt säsongskort kan du välja att få detta laddat på ett plastkort för 50:-
I annat fall får du endast ett digitalt kort.

Vi ses i arenan!

SPELSCHEMA HERR