Trevlig sommar!
Publicerad: 2022-07-03
Semester
Under juli månad har vi semesterstängt på Leksands IF:s sportkontor. Observera att det under denna period kommer att vara längre leveranstider (3-12 dagar) på souvenirbeställningar från vår webbshop.

För dig som har möjlighet att handla souvenirer på plats i Leksand, kommer souvenirshopen i Tegera Arena att vara öppen under hela hockeyskolan (till och med vecka 30).
Öppettider i shopen
Måndag - Fredag 9-17 (Lunchstängt 12-13)
Lördag 8-13
Söndag 10-17 (Lunchstängt 12-13)

SAVE THE DATE

Den 1 augusti är vi tillbaka efter semestern och rivstartar då med den efterlängtade ispremiären samma vecka. Onsdagen den 3 augusti kliver såväl herr- som damlaget på is i Tegera Arena, och vi ser fram emot en härlig dag/kväll med många leksingar på plats. Det kommer bland annat att bjudas på spelarpresentationer, men vi återkommer med mer information längre fram. I väntan på detta - Se till att boka in 3 augusti i kalendern redan nu.

TRÄNINGSMATCHER

Glöm inte att du, i väntan på biljettsläpp till SHL- samt SDHL-säsongen, redan nu kan köpa biljetter till träningsmatcherna på hemmais. Du kan självklart även säkra din plats till hela säsongen om du köper ett säsongskort.
Läs mer och säkra din plats HÄR

Trevlig sommar! Vi ses i augusti.

Elin Broman