Vinnare av signerade replikatröjor
Publicerad: 2020-10-12
Nyhet
I samband med torsdagens hemmamatch mot Växjö inkom totalt 184 621 kronor till Leksands IF genom 1.629 unika överföringar via Swish eller kontoinsättningar. Stort tack till alla er som stöttat oss! Vi har nu dragit vinnarna på utlottningarna.

I samband med Vi saknar er - Kom in till oss vill vi i Leksands IF fortsätta erbjuda alla er trogna Leksingar en extra inblick bakom kulisserna, och även lotta ut fina priser till alla oss som hjälper oss i dessa speciella tider. Här är vinnarna av signerade replikatröjor från matchen mot Växjö Lakers i torsdags:

Staffan Berglund
Anette Eklöf
Robin Gossas
Karin Skalk
Cina Harsia Ollas

Stort grattis! Vinnarna av ett exklusivt digitalt möte via Microsoft Teams med Thomas "Tjomme" Johansson och Andreas Hedbom den 21 oktober kontaktas separat.

Richard Brasar