Superfamiljedag mot HV71 16 november
Publicerad: 2019-11-15
Familjedag
Lördag 16 november förvandlas vår sedvanliga Familjedag till Superfamiljedag. Detta i och med att en hel del aktiviteter kommer att tillkomma, mot det redan populära programinnehållet. Här hittar du information om aktiviteterna samt matutbudet i arenan.

Schema Superfamiljedag:
Utanför arenan på arenatorget kommer det för första gången bland annat att bli hoppborg och en hinderbana. Inomhus får vi se nyheter som Nattduellen som vi känner igen från Mästarnas Mästare, Ballongkampen samt sumodräkter/brottning för vuxna och barn. Vi kommer även bjuda på provsmakning och försäljning av Leksands IF-glöggen i foajén och som vanligt är Lekextra på plats med ansiktsmålning och legobygge.

13.15 Arenan öppnar (Aktiviteter på arenatorget och foajén är igång)
14.15 Tränarintervju från scenen, senaste nytt inför LIF – HV71
14.20 Liffedisco, dansa med Liffe
14.30 Liffes godisregn
14:45 Uppvärmning med Apopocalyps som även spelar i sista periodpaus samt efter matchen
15.15 Matchstart LIF – HV71

Efter avslutad match kommer fem spelare från A-laget att skriva autografer utanför souvenirbutiken i foajén. Det blir såklart Fans Corner som vanligt efter matchen där vi den här gången får träffa Lucas Nordsäter. Efter matchen spelar även Apopocalyps på nytt i Sparbanksfoajén fram till cirka en timme efter avslutad match.

Mat i arenan
På arenatorget utanför huvudentrén kommer Jonas Skinnar från Leksands Folkhögskola att ha korvgrillning där samtliga intäkter går till vår damverksamhet.

Inne i arenan finns precis som vanligt ett stort utbud av såväl mat som dryck. Klicka här för att se en fullständig sammanställning av utbudet.

Välkommen att köpa din biljett till Superfamiljedagen här:
Köp din biljett här!

Leksands IF