Leksands IF-podden: Björn Hellkvist inför slutspelet
Publicerad: 2021-04-09
Podcast
I detta avsnitt har vi ett härligt snack med vår huvudtränare Björn Hellkvist. Vi pratar om det kommande slutspelet, gruppdynamik, den proffsiga miljön i laget och vart Björn har hittat inspiration till delar av hans spelfilosofi. Björn svarar på även en hel del lyssnarfrågor där han berättar om sin något udda glasögontaktik och delger en av de stora anledningar till varför han blev tränare i Leksand.

Länk till iTunes/Apple Podcast
Länk till Spotify
Länk till Acast

Bortsett från play in-säsongen 2013/2014 var det 18 år sedan Leksands IF (på herrsidan) var en del av SM-slutspelet. Veckans kvartsfinalpremiär mot Örebro är med andra ord minst sagt efterlängtad. Rådande Coronapandemi gör det givetvis svårt för merparten av alla fantastiska fans att vara på plats i Tegera Arena under söndagens och måndagens inledande kvartsfinalmatcher på hemmais, men nu kan du som vill och kan ändå säkra din stödbiljett för hela kvartsfinalserien. SÄKRA DIN STÖDBILJETT HÄR.

Vi vill även passa på att tacka avsnittets sponsor Roadzone, läs mer på roadzone.se.
Missa inte att spana in Roadzones senaste nyhet "Kultingen"

Musik: Westannor - Skrynklug Puck

Fredrik Eklund