Telefonbokning av återstående fåtalet biljetter
Publicerad: 2021-08-11
Biljett
Under onsdagen upplevde vi en del tekniska problem med vårt biljettsystem, och detta innebär att det finns ett fåtal biljetter kvar till fredagens träningsmatch. Dessa kommer att säljas via telefon till 0247-644 00 med start klockan 08:30 på torsdagsmorgonen.

Telefonbokning av återstående fåtalet biljetter

Leksands IF Herr - Djurgårdens IF

Fredag 13 augusti klockan 19:00
Biljettpris: 100 kronor
Handikapplatser: Bokas via telefon 0247-644 00
Loge/terrass: Loge- och terrassbordsinnehavare kommer att kontaktas under denna vecka med mer information
Inpassage: Varje läktarsektor, logedel samt restaurangdel kommer att ha separata entréer. Information om detta finns på din biljett efter bokning.
Kiosk/toalett: Varje läktarsektor har tillgång till toalett samt kiosk inom respektive område

Ovanstående information gäller träningsmatchen mot Djurgården den 13/8. Mer information kring kommande hemmamatcher i CHL och SHL kommuniceras senare.

Leksands IF Dam - Brynäs IF

Lördag 14 augusti klockan 14:00
Biljettpris: 50 kronor, entré löses vid ankomst
Placering: Fri placering. Dock skall minst två stolar hållas tomma mellan varje sällskap. Publikvärdar finns på plats för att slussa besökare rätt.
Inpassage: Sker via Tegera Arenas huvudentré.

Ovanstående information gäller träningsmatchen mot Brynäs den 14/8. Mer information kring kommande hemmamatcher i SDHL kommuniceras senare.

Leksands IF Dam - Djurgårdens IF

Söndag 15 augusti klockan 14:00
Biljettpris: 50 kronor, entré löses vid ankomst
Inpassage: Sker via Tegera Arenas huvudentré.

Ovanstående information gäller träningsmatchen mot Djurgården den 15/8. Mer information kring kommande hemmamatcher i SDHL kommuniceras senare.

Rökfri arena

Rökning är ej tillåten i, eller i anslutning till, Tegera Arena. Detta gäller hela säsongen 2021/2022.

Kontantfri arena

Tegera Arena är en kontantfri arena där kortbetalning och swish gäller som betalmetoder. Detta gäller hela säsongen 2021/2022.

Ispremiärerna närmar sig

Såväl dam- som herrlag kommer att smyga igång med träningar under veckan, och sedan ha officiella ispremiärer på måndag den 9 augusti. Herrarna tränar på is klockan 11:00 på förmiddagen och damerna klockan 18:00 på eftermiddagen. LIF-TV finns på plats och sänder båda träningarna tillsammans med intervjuer.

Representationslagens träningar kommer att vara stängd för åskådare på plats till och med vecka 36.

Leksands IF