Nya säsongskort tillgängliga
Publicerad: 2020-03-31
Biljett
Nu har möjligheten öppnat även för dig som inte är säsongskortsinnehavare sedan tidigare att säkra din plats i Tegera Arena för hela säsongen 2020/2021. Du som redan tidigare haft säsongskort kan givet förlänga och behålla din plats även fortsättningsvis. Passa på innan 31 mars då det ingår fler erbjudanden!

Möjligheten att teckna säsongskort för säsongen 2020/2021 har nu öppnat även för dig som inte har säsongskort sedan tidigare. Som säsongskortsinnehavare säkrar du din plats vid samtliga hemmamatcher i SHL, slutspel/kvalspel inkluderat.

Sittplats: 4850-6600 kr
Pensionär/Student: 3550 kr
Ståplats som medlem i Leksand Superstars vuxen: 2000 kr
Ståplats som medlem i Leksand Superstars ungdom: 1000 kr

Tecknar du ditt nya säsongskort, eller förlänger ditt befintliga säsongskort, före den 31 mars ingår även dessutom följande förmåner utöver din plats i Tegera Arena:
-Fyra extra lösbiljetter per säsongsplats till match/matcher i grundserien 20/21
-En unik mössa, endast för dig med säsongskort (värde 299 kr)
-En rabattkupong på 30% vid ett köptillfälle i Shopen på Tegera arena.

Nytt för i år!

Nytt för i år är att du även kan ladda ditt säsongskort med Leksands IFs samtliga hemmamatcher i SDHL säsongen 2020/2021. Priset för dig just nu är 400 kronor (ord. pris 500 kr). För att välja till säsongskort för våra SDHL-matcher väljer du till produkten "Säsongskort Dam" på vår biljettsida.

Du kan även välja att köpa till ett nytt plastkort för 50 kronor. För att beställa ett nytt plastkort väljer du till produkten "Plastkort" på vår biljettsida.

Klicka här för att komma till biljettsidan

Richard Brasar