Familjedag på lördag
Publicerad: 2020-02-12
Hemmamatch
På lördag är det stor familjedag i arenan med många extra aktiviteter för olika åldrar och dubbla matcher då såväl herrlaget som damlaget spelar hemma i Tegera Arena. Här hittar du program och mer information.

Aktiviteter
I samband med familjedagen finns mängder av aktiviteter som känns igen från tidigare familjedagar i såsom legobygge och ansiktsmålning. Under den här familjedagen har vi även möjligheten att spela NHL på TV-spel med våra e-sportprofiler samt att besöka Sjöräddningen med deras Rescue Runner och Hydrokopter.
Här kan du läsa mer om Sjöräddningssällskapet och deras Hydrokopter Leksands Sparbank

13:15 Entrén till familjedagen öppnar
13:15 Alla olika aktiviteter startar
14:15 Tränarintervju i McDonalds Fans Corner i Sparbanksfoajén
14:25 Disco med Liffe och Sinclairs Dala Dansstudio på scenen i Sparbanksfoajén
14:35 Godisregn i Sparbanksfoajén tillsammans med Liffe
14:40-15:00 Uppvisning med Sinclair Dala dansstudio på scenen
15:15 Leksands IF-Luleå HF startar
ca 18:00 Autografskrivning i Sparbanksfoajén
18:30 Leksands IF-SDE startar

Mat i arenan
Inne i arenan finns precis som vanligt ett stort utbud av såväl mat som dryck. Dessutom får du rabatterat pris om du förbokar din mat online.
Klicka här för att se en fullständig sammanställning av utbudet.

Välkommen att köpa din biljett till lördagens familjedag här:
Köp din biljett här!

Richard Brasar