Try-out till Leksands IF Elitishockeygymnasium
Publicerad: 2020-07-17
Junior
Leksands IF kommer hålla en Try-out till föreningens Elitishockeygymnasium, Nationell idrottsutbildning (NIU) lördagen den 5 Sep 2020. Try-outen riktar sig till killar födda 2005. Läs mer och anmäl dig via länken nedan.

Vi kommer att genomföra ett ispass, ett fyspass och en internmatch. Vi kommer hålla information för både spelare och föräldrar gällande vår egen verksamhet och även information gällande Leksands Gymnasium. Samling kommer ske i Tegera Arena kl. 8.00 och vi är klara med dagen ca 19.00.

Vi kommer ha en öppen anmälan, och anmälan sker via länken nedan. Vi kommer ha begränsat antal platser och ett urval kommer göras efter att anmälan är stängd. Mer detaljerat schema för dagen skickas ut separat till antagna deltagare.

Vi hoppas att ni är intresserade att besöka oss och träffa oss på plats i Leksand och höra mer om Föreningens utbildningsplan för Elitishockeygymnasiet, Nationell idrottsutbildning (NIU).

Datum: 5 sep 2020
Plats: Leksand, Tegera Arena
Avgift: Ingen deltagaravgift
Sista anmälningsdag: 1 Augusti