Let´s Dance Live till Tegera Arena, Leksand den 15 oktober!
Publicerad: 2016-04-08

Let’s Dance Live är en storslagen liveshow baserad på TV4:s tittarsuccé Let’s Dance som varje vecka drar flera miljoner tittare. Sverigeturnén med den nya showen leds av den mångfaldigt prisbelönade “Let’s Dance”-programledaren David Hellenius och med följer också dansexperterna i juryn – Tony Irving, Ann Wilson och Cecilia Lazar.

I höst fortsätter “Let’s Dance”-febern! Då får “Let’s Dance”-fans över hela landet äntligen möjlighet att se en stjärnspäckad liveshow baserad på det älskade tv-programmet. I “Let’s Dance Live”uppträder de populära dansparen live på scen i ett koncept som gjort stor succé i Storbritannien, säger Leif Blixten Henriksson, vd på produktionsbolaget Blixten & Co.

I "Let’s Dance Live” får publiken på plats uppleva en påkostad dansshow i arenaformat, och återse några av tv-programmets mest älskade danspar. Under varje showkväll utses ett vinnande par av publikens sms-röster och juryn Ann Wilson, Tony Irving och Cecilia Lazar.

De medverkande dansparen i ”Let’s Dance Live” kommer från såväl den pågående tv-säsongen som tidigare års omgångar. Vilka det blir utannonseras inom kort.

Värd för turnén är David Hellenius.

Lördagen den 15 oktober kommer ”Let´s Dance Live” till Tegera Arena!

Biljetter finner ni på www.blixten.se eller www.tegeraarena.se

Claes Thirus