Sista helgen att förlänga säsongskort
Publicerad: 2020-05-30
SHL
I helgen har du som befintlig säsongskortsinnehavare sista chansen att förlänga ditt säsongskort innan din plats släpps upp för allmänheten på måndag den 1 juni.

Intresset för att säkra säsongskort till den kommande SHL säsongen har hittills varit rekordstort, och redan nu har över 2000 personer säkrat sin plats i Tegera Arena inför hösten och vintern. Du som har haft säsongskort under säsongen 2019/2020 har fram till och med söndag 31/5 på dig att förlänga ditt säsongskort innan din plats släpps upp för försäljning till allmänheten.

Är du orolig för corona och matcher utan publik?
Vi lever just nu i oroliga tider på grund av Covid-19. Såväl Leksands IF som SHL och Svenska Ishockeyförbundet följer löpande utvecklingen av coronaviruset och Folkhölsomyndighetens rekommendationer.
Här kan du läsa kommentarer från SHL gällande gårdagens direktiv från Folkhälsomyndigheten gällande idrott.

Du som säsongskortsinnehavare kan dock vara helt lugn. Säsongskortet gäller till samtliga hemmamatcher, inklusive kval- och slutspel. Skulle säsongen tvingas starta utan publik i arenorna kommer du som säsongskortsinnehavare att ersättas eller erbjudas andra alternativ.

Klicka här för att komma till säsongskortssidan

Leksands IF