Dags för Halv Ett igen
Publicerad: 2020-09-15
LIF-TV
Seriespelet börjar rulla igång för föreningens lag. I lördags startade damernas SDHL-säsong, och till helgen startar SHL, J20 och J18. Därmed är det också hög tid att starta igång med de ordinarie sändningarna från Halv Ett med Leksands IF igen!

Halv Ett med Leksands IF sänds varje måndag, onsdag och fredag klockan 12:30. I Halv Ett med Leksands IF följer vi våra lag inför och efter matcherna, följer ledningens arbete och bjuder på allt det senaste i och omkring Leksands IF.

Vi har tidigare under försäsongen sänt några sporadiska Halv Ett-sändningar samt haft utökade sändningar med studiosnack och intervjuer kopplat till herrlagets förmiddagsträningar. Nu drar vi dock igång och sänder på fasta dagar och tider, med start onsdag 16/9 klockan 12:30.

Halv Ett med Leksands IF sänds via Leksands IFs facebooksida, men det går utmärkt att titta även om du inte har ett facebookkonto. Sändningarna hittar du här.

Richard Brasar