Detta händer i arenan 30/11
Publicerad: 2019-11-29
Hemmamatch
Under lördagen är det dags för en riktig hockeyfest i Tegera Arena då herrarna möter Rögle BK och damerna tar emot Göteborg HC. Här hittar du information om tider, mat och dryck.

Tider

13:15 Entrén slås upp. Restauranger, barer, souvenirbutik och kiosker öppnar
15:15 Nedsläpp Leksands IF-Rögle BK i SHL
17:40 Fans Corner i Sparbanksfoajén
18:15 Nedsläpp Leksands IF-Göteborg HC i SDHL
19:30 Souvenirbutiken och Puck Munthe stänger

Mat

Puck Munthe
I Puck Munthe serveras husmanskost. Drop-in gäller, ingen bordsbokning krävs. Puck Munthe håller öppet från klockan 13:15 fram till ca 19:30 då den tredje perioden startar i matchen mellan Leksand och Göteborg.

Sky Bar
I Sky Bar på plan 4 ovanför Sparbanksfoajén serveras i vanlig ordning texmex-buffé. Bokar du online i förväg får du dessutom rabatterat webbpris. Klicka här för att förboka.

Dryck

Såväl Sportbaren bakom Norra Stå som Star Lounge håller givetvis öppet under eftermiddagen. I Star Lounge krävs VIP-kort för att komma in. Saknar du VIP-säsongskort går det bra att införskaffa ett VIP-kort som är giltigt för den här matchen i kiosken mittemot Star Lounge.

Biljetter

Klicka här för att köpa din biljett

Richard Brasar