Program Nätverket Leksands IF 2020/2021
Publicerad: 2020-06-22
Partner
Under varje säsong arrangeras flera uppskattade evenemang för våra partners i Nätverket Leksands IF. Bland annat syns golfturnering, bortaresa och padelturnering bland programpunkterna. Hela programmet hittar du här nedan.

1 september
LIF-Golfen på Leksands GK med våra A-lagsspelare

29 september
Nätverksträff i Tegera arena och Leksands IF – Örebro HK

29 oktober
Nätverksresa till Gävle, Brynäs IF – Leksands IF

19 november
Företagshockey i Tegera arena och Leksands IF - Linköping HC

16 januari
Padelturnering Siljan Padel och Leksands IF – Växjö Lakers HC

Nätverket LIF matchvärd/minimässa, Leksands IF – Luleå HF

Detaljerad information om våra nätverksträffar kommer i separat utskick i god tid innan varje evenemang. Vi kommer även att ha ett arrangemang kring en SDHL-match. Detta kommer det separat information om när SDHL-programmet är spikat.

Intresserad av Nätverket Leksands IF?

Vill du veta mer om våra nätverksaktiviteter eller har andra frågor kring Nätverket Leksands IF? Inga problem, bara ta kontakt med Patric Skoglund, Tony Malm eller Christer Strandell på vår marknadsavdelning! Här kan du läsa mer om Nätverket samt hitta kontaktuppgifter till oss!

Här hittar du hela programmet som PDF-fil

Richard Brasar