Kvartsfinalpaketet 2021
Publicerad: 2021-04-07
Bortsett från play in-säsongen 2013/2014 var det 18 år sedan Leksands IF (på herrsidan) var en del av SM-slutspelet. Veckans kvartsfinalpremiär mot Örebro är med andra ord minst sagt efterlängtad. Rådande Coronapandemi gör det givetvis svårt för merparten av alla fantastiska fans att vara på plats i Tegera Arena under söndagens och måndagens inledande kvartsfinalmatcher på hemmais, men nu kan du som vill och kan ändå säkra din stödbiljett för hela kvartsfinalserien.

Stödbiljetten går under namnet Kvartsfinalpaketet, och kommer visserligen inte att ge dig tillträde till arenan, men den kommer att vara fint bevis på ditt ovärderliga stöd, samt ett härligt minne från något så underbart som slutspelshockey på hemmais. I det bekräftelsemail du får efter ditt köp av kvartsfinalpaketet får du ett PDF-dokument att själv skriva ut.

Kvartsfinalpaketen kostar 50 kr/st och du kan givetvis köpa hur många paket du vill. Alla som köper ett kvartsfinalpaket har samtidigt möjligheten att vinna ett säsongskort till kommande säsong. Vi kommer att lotta ut tre säsongskort - en vinstchans per köpt biljett.

Kvartsfinalpaketet ersätter "Vi saknar er - Kom in till oss" som vi haft under grundserien - men var lugn, du kommer fortfarande bjudas på intressanta tillbakablickar, extra reportage och liknande inför slutspelet.

BOKA DITT KVARTSFINALPAKET HÄR

Leksands IF