Medlemsmöte 4 nov
Publicerad: 2018-10-29
Medlem
Säsongens första medlemsmöte äger rum söndagen den 4 november kl. 15:30 i Tegera Arena.

Leksands IF vill ha passionerade, engagerade och välinformerade medlemmar. Att få årsstämmans mandat att representera alla dessa Leksingar är en stor ära och ett ännu större ansvar. Ideella föreningens styrelse har tagit beslut på att kontinuerligt arbeta för att minska avståndet mellan som fattar beslut på operativ och strategisk nivå och föreningens medlemmar.

En del i detta arbete är att två gånger per säsong bjuda in till medlemsmöte där samtliga delar av föreningen finns representerade. Säsongens första medlemsmöte äger rum söndag 4/11 klockan 15:30.
På mötet berättar styrelser, sport, kansli och fastighet om nuläget och efter dessa dragningar finns det gott om tid för frågor. Kan du inte närvara tar vi gärna emot din fråga via epost till [email protected]

Söndag 4/11 är det även hemmamatch. Herrlaget tar mot Modo och pucken släpps klockan 17:30. Du som har matchbiljett kan gå direkt från mötet in i arenan. Har du inte matchbiljett kan du boka det här och vill du inte se matchen är du som medlem ändå välkommen på mötet.

Medlemsmötet kommer även att livesändas på medlemsportalen på hemsidan. Detta innebär att du måste vara inloggad med dina uppgifter du fått som medlem. För att komma till medlemssidan väljer du "Medlem" i menyn på hemsidan, och sedan "Din medlemssida". Det är bra att du säkerställer att dina inloggningsuppgifter fungerar i god tid före sändningen då vi tyvärr inte har möjlighet att hjälpa till med detta under helgen. Sändningen från mötet går även bra att se i efterhand på medlemssidan.

Vad: Medlemsmöte
Var: Tegera Arena, konferensrummet Sturstäv
Ingång: Sparbanksfoajéns norra dörrar
När: Söndag 4/11 15:30, dörrarna öppnar 15:00

Säsongens andra medlemsmöte planeras till lördag 19/1.

Claes Thirus