Följ Dalakraft Open
Publicerad: 2021-06-17
Dalakraft Open
På tisdag den 22 juni kan du från klockan 13:00 följa den prestigefyllda tävlingen mellan Leksands IF, Mora IK och IFK Rättvik direkt via en livesändning från Rättviks Golfklubb, där vi följer tävlingen och möter flera profiler från föreningarna.

Vid klockan 10:00 sker de första utslagen och servarna i Dalakraft Open 2021, där Leksands IF, Mora IK och IFK Rättvik tillsammans med sponsorer gör upp i en prestigefylld tävling innehållande padel och golf. Från klockan 13:00 följer ni spänningen via en direktsändning från Rättviks Golfklubb, där det bjuds på livebilder från tävlingen, intervjuer med representanter från föreningarna och sponsorerna, samt givetvis inslag från padelturneringen som utspelar sig på Mora Padelcenter.

Evenemanget sänds via Dalakraft Opens facebooksida, men givetvis kan även du utan konto på facebook följa tisdagseftermiddagens händelser.
Här hittar du sändningen från Dalakraft Open 2021

Vinn signerade replikor
Nu kan du som supporter till Leksands IF, Mora IK eller IFK Rättvik vara med och vinna priser i Dalakraft Open. Du är med i utlottningen genom att swisha valfritt belopp, där pengarna oavkortat går till kvinnojourer i Dalarna. Det du behöver göra är att märka swishen med vilket lag (Leksands IF, Mora IK eller IFK Rättvik) du tror vinner Dalakraft Open, och du är med i utlottningen oavsett hur turneringen slutar.
Totalt lottas det ut två signerade replikor från varje förening.
Swishnummer: 123 392 85 87

Leksands IF