Föreningsstämma och årsstämma 5 augusti
Publicerad: 2020-06-12
Årsmöte/årsstämma
Med anledning av rådande Corona-pandemi senareläggs Leksands IF:s Föreningsstämma och Årsstämma. Datumet är satt till den 5 augusti 2020.

Under normala omständigheter brukar Leksands IF:s årsmöten hållas i juni månad. På grund utbrottet av Covid-19 måste vi skjuta på mötet till augusti. Mötena är planerade till att hållas den 5 augusti 2020 klockan 18.30.

Vi förhåller oss till Folkhälsomyndighetens restriktioner och ber om att få återkomma om information kring var och hur årsmötet kommer att hållas efter sommaren. Kallelser kommer att komma ut i tid enligt stadgarna. Tills dess ber vi er att vara försiktiga där ute och att hålla avstånd till varandra.

Leksands IF