Sista chansen att förlänga ditt säsongskort!
Publicerad: 2022-05-15
Biljett
Fram till och med i dag, söndagen den 15 maj, kan du som har varit privat säsongs- eller seriekortsinnehavare 21/22 förlänga din plats över säsongen 22/23. Från och med den 16 maj kommer reservationen att släppas och din plats kommer att erbjudas någon annan.

Som säsongskortsinnehavare behåller du din plats i arenan under säsongens samtliga hemmamatcher, inklusive eventuella träningsmatcher samt fortsättningsspel. Utöver din säkrade plats i arenan kommer du också att få en rabattkupong som ger dig rätt till 30% rabatt vid ett köptillfälle i vår souvenirshop. Du kommer också att bjudas in till säsongskortsträffar och en säsongskortsresa till en bortamatch.

Missa inte säsongskortsmuggen

Fram till och med den 15 maj kan alla säsongskortsinnehavare även köpa den specialdesignade säsongskortsmuggen, en produkt som är ett led i föreningens miljötänk. Muggen kostar 450 kronor och genom att ha den med sig på varje SHL- och SDHL-match kommer man att kunna hämta gratis kaffe i arenans kiosker.

Elin Broman