Tobias Forsberg
Publicerad: 2019-05-12
19
Tobias Forsberg har varit, är, och kommer alltid att vara en mycket stor del av Leksands IF. Det är många gånger svårt att ta in vad som har hänt, och den tragiska olycka som Tobbe har varit med om har naturligtvis berört oss alla väldigt starkt.

Leksands IF vill rikta ett stort tack till alla ni – inte bara leksingar – som har visat och visar ert stöd och engagemang på olika sätt. Tack även för alla förslag som har kommit in, från människor runt om i landet som alla är angelägna om att Tobbe ska hyllas på bästa sätt.
Vi som förening kommer självklart, i samråd med Tobbe själv, hans familj och hans agent Michael Reander, att hylla Tobbe på något sätt. När det gäller hur, när och i vilken form, befinner vi oss fortfarande i ett planeringsstadium, och vi ber om att få återkomma med mer information vid ett senare tillfälle.

Tills vidare hänvisar vi till Insamlingsstiftelsen som har startats, till förmån för Tobbes rehab, hjälpmedel och framtida liv.
Så här gör du för att bidra:
Swishnummer: 123 445 42 11
Bankgironummer: 835-8004
Betalningsmottagare är Insamlingsstiftelsen för Tobias Forsberg.
Skapare av denna insamlingsstiftelse är Johan Forsberg och Michael Reander.

Kämpa, Tobbe!
/Leksands IF