100-årstavlan i shopen
Publicerad: 2019-11-08
Shop
Under 100-årsfesten i Tegera Arena den 26 oktober fick vi se en spännande avtäckning av 100-årstavlan som på ett stilfullt sätt avbildar stora spelare från föreningens första hundra år. Nu finns tavlan för beställning i vår webbshop.

Den stilfulla tavlan har en bildyta på 50 x 41,8 cm och föreställer några av de allra största spelarna i Leksands IFs historia. Tavlan levereras under vecka 50, det vill säga den andra veckan i december, men finns att beställa redan nu. Priset för tavlan är 495 kronor plus frakt. Önskar man beställa övriga souvenirer i samma beställning går detta givetvis bra, men försändelserna delas då upp med olika leveransdatum. Tavlan levereras utan ram.

Här kan du beställa tavlan

Vi kommer även att släppa en mer exklusiv variant av tavlan vid ett senare skede, som då kommer att vara handsignerad av samtliga spelare som finns på tavlan förutom Filip Forsberg. Den exklusiva varianten av tavlan är tryckt på ett tjockare syrafast papper och är handnumrerad. Den exklusiva tavlan kommer att finnas i 360 exemplar, och mer information om försäljningsstart och liknande gällande den kommer vid senare tillfälle.

Richard Brasar