Du är väl medlem i Leksands IF?
Publicerad: 2022-05-18
Medlem
Leksands IF hade under den gångna säsongen över 12 000 medlemmar, utspridda över landets samtliga landskap. Redan nu har snart 7.700 medlemmar betalat in medlemsavgiften för nuvarande medlemsår och vi siktar givetvis på att till slut kunna toppa fjolårets fina siffra!

Som medlem i Leksands IF har du rätt till en rad olika förmåner, däribland rabatterat pris på Leksands IF:s souvenirer, boende på Leksand Strand samt i restaurangerna i Tegera Arena. Du får även medlemsutskick med information och erbjudanden, och har exempelvis förtur vid biljettsläpp, samt röst- och motionsrätt vid årsstämman.
Och viktigast av allt – du stöttar laget i ditt hjärta!

Att vara medlem i Leksands IF kostar 365 kronor/år (175 för dig som är 17 år eller yngre).
Frågor? Kontakta medlemsavdelningen på [email protected]

Klicka här för att läsa reportaget om Leksands IF-medlemmen Börje Norman från Smedjebacken.

Elin Broman