Stort tryck på premiärbiljetter
Publicerad: 2018-09-20
Biljett
Vi närmar oss 5 500 sålda biljetter till fredagens hockeyallsvenska seriepremiär hemma mot Tingsryd! Biljetter bokas i snabb takt nu, och vi råder därför alla att säkra en plats så fort som möjligt.

Utöver det faktum att du undviker eventuella köer vid biljettlucka/insläpp, finns ytterligare minst två goda anledningar till att komma till arenan i god tid:

1) Nytt för i år är att någon av hemmalagets tränare intervjuas i MacDonald´s Fans Corner (i Sparbanksfoajén) en timme före match.
2) Notera även att det, i och med bygget av padelhallen och det nya gymmet, råder begranänsade parkeringsmöjligheter på den kommunala marken i anslutning till arenan. Kom i god tid och sök vid behov upp alternativa parkeringsplatser.

Biljetter till fredagens premiär hittar du här

Johan Porsberger inför premiären

LIF-TV, med bland andra Lucas Nordsäter och Jesper Gillerås, inför premiären:

Vi ses i arenan!

Leksands IF