100-årsmatchen sänds på LIF-TV
Publicerad: 2019-08-24
100-årsmatchen
På lördag är det äntligen dags för 100-årsmatchen i Tegera Arena där många av föreningens stora legendarer genom tiderna deltar. Du som inte kan ta dig till arenan, eller inte fått tag på biljett till matchen, kan ändå se matchen på din hemmaplan!

Lördagens 100-årsmatch är inte bara en match. Utöver 3x15 minuters kamp mellan lag vit och lag blå kommer det även att ske presentation av såväl damlag som herrlag, och givetvis även en gedigen presentation av de deltagande legendarerna. Dessutom avgörs tre olika grenar i en skills competition, och även andra överraskningar.

För dig som inte kan vara på plats i Tegera Arena sänds även matchen på LIF-TV. Kommenterar matchen gör Johan Pellas tillsammans med den tidigare leksandsmålvakten Stefan Lunner som tar oss igenom den stjärnfyllda kvällen. Sändningen kostar 119 kr att se, och då ingår allt som händer från klockan 16:55 fram till evenemangets slut.

Under lördagseftermiddagen sänder vi även direkt från Sparbanksfoajén i Tegera Arena där flera av legendarerna intervjuas och snackar upp kvällens match. Sändningen startar klockan 14:00 och programmet håller på i två timmar. Sändningen från Sparbanksfoajén är gratis att se.

Samma inloggningsuppgifter som tidigare
Om du tidigare varit abonnent på LIF-TV eller köpt någon träningsmatch via LIF-TV använder du samma inloggning som tidigare. Vi rekommenderar därför att du kontrollerar att du har dina inloggningsuppgifter och gärna prövar att logga in i god tid före matchen. Har du sedan tidigare ett konto på LIF-TV men glömt ditt lösenord, går det bra att återställa ditt lösenord och få ett nytt skickat till dig. Detta gör du genom att klicka på "Log In" uppe i högra hörnet på sidan och sedan välja "Forgot your password?".

Om du inte sedan tidigare har en inloggning på LIF-TV skapar du det enkelt genom att ange för- och efternamn, e-postadress samt väljer ett lösenord. Betalning för sändningen sker via kort i väldigt enkla steg. Allt ordinarie innehåll på LIF-TV, förutom 100-årsmatchen, är gratis och öppet att se utan inloggning som vanligt under säsongen.

Upplever du problem att logga in eller behöver hjälp kontaktar du support via e-post på adressen [email protected].

Klicka här för att köpa kvällens match.

Leksands IF