Glöggmingel med "Tjomme"
Publicerad: 2019-12-03
Damlaget
Från och med klockan 17.00 imorgon onsdag, i samband med derbyt i SDHL mellan Leksands IF och Brynäs IF, bjuder föreningen in till glöggmingel med ”Tjomme”. Vår General Manager kommer att berätta om satsningen på våra damer, men framförallt har ni chansen att ställa era frågor. Vi bjuder på glögg och pepparkakor. På plats är även Lars Stenmark för att snacka upp matchen!

Onsdag 4 december är det derby mellan Leksands IF och Brynäs IF i SDHL och då är ni är varmt välkommen på glöggmingel med Thomas ”Tjomme” Johansson.

Innan matchen informerar Leksands IF bland annat om satsningen på vår damverksamhet och ni har möjlighet att ställa de frågor ni önskar. Dagens matchvärd, Dalarnas Försäkringsbolag, finns också representerade på plats.

Plats: Restaurangen Sturstäv, på plan 3 ovanför entréhallen

17.00 Arenan och Star Shop öppnar
18.00 Information i Sturstäv från GM Thomas Johansson och VD Andreas Hedbom
18.30 Tränare Lars Stenmark, senaste nytt inför LIF–BIF
18.40 Matchvärden Dalarnas Försäkringsbolag
19.00 Matchstart LIF-BIF

Vi bjuder på glögg och pepparkakor.

Ingen anmälan behövs – men vi hoppas såklart på er närvaro. Varmt välkommen!

Richard Brasar