Kraftsamlingen fortsätter
Publicerad: 2020-03-23
Leksands IF
Hittills har 289 065 kr kommit in via Swish till Kraftsamlingen som dundrar på. Nu har dessutom du som swishar minst 300 kr till Kraftsamlingen före den 5 april chansen att vinna en replika av matchtröjan som är signerad av lagkapten Martin Karlsson!

Vinn en signerad tröja
Nu har du dessutom chansen att vinna en replikatröja från säsongen 2019/2020 som är signerad av lagkapten Martin Karlsson. Vi kommer totalt att lotta ut fem stycken tröjor. Det enda du behöver göra för att deltaga i tävlingen är att swisha minst 300 kronor till Kraftsamlingen före söndagen den 5 april. Vinnarna kommer att presenteras här på hemsidan.

Vill du swisha ditt bidrag till föreningen gör du det på Swishnummer:

123 074 71 21

Varje dag hör ni supportrar av er till föreningen där ni vill stötta föreningen ekonomiskt. Det är vi ödmjukt tacksamma för. Vi kommer därför ge er möjligheten att swisha in valfritt belopp. De insamlade pengarna kommer att redovisas på hemsidan en gång i veckan och gå under namnet Kraftsamlingen, de insamlade pengarna kommer gå till den verksamhet som Leksands IF bedriver.

-Det gäller att ha ett högt perspektiv i allt det vi gör just nu. Vi går alla en osäker framtid till mötes och det gäller även vår förening. Vi är otroligt tacksamma för alla som hör av sig som vill hjälpa till att bidra. Det finns en stor vilja att vara med och skapa något riktigt bra för framtiden, säger VD Andreas Hedbom.

-När det gäller dialogen med våra partners så är den bra och tät, där vi uppdaterar oss om läget kontinuerligt. Vi började vår införsäljning inför kommande säsong redan i januari månad och många har givit klartecken på att de är med, men i de här osäkra tiderna är inget hugget i sten. Självklart är det oroligt även om jag är smått optimistisk, säger marknadschef Patric Skoglund.

Vill du swisha ditt bidrag till föreningen gör du det på Swishnummer:

123 074 71 21

Stort tack för ditt bidrag!

Leksands IF