Liffes sportlov
Publicerad: 2020-02-24
Sportlov
Vi har precis inlett sportlovsveckan i Dalarna och flera andra län. På måndag, tisdag och onsdag under veckan kommer Liffe att finnas på olika platser i och runt Leksand för olika aktiviteter, och han har även med sig fina biljetterbjudanden. Det finns även i vanlig ordning tider för allmänhetens åkning i våra hallar.

Måndag 24/2
På måndag 24/2 är Liffe i Granbergets skidbacke i Leksand, där han finns på plats mellan klockan 13:00-14:00. Liffe har dessutom med sig ett kanonerbjudande på biljetter till matchen mellan Leksands IF och Växjö Lakers den 27/2.

Tisdag 25/2
På tisdag 25/2 kommer Liffe till Hemköps förbutik i Leksandsnoret mellan kl. 13.00-14.00. Det finns bordshockeyspel och vi har teckningstävling med fina priser i potten. Även här kommer Hemköp att erbjuda biljetter med förmånliga priser till matchen mellan Leksands IF och Växjö Lakers den 27/2.

Onsdag 26/2
På onsdag kan du träffa spelare från Leksands IF tillsammans med Liffe på allmänhetens åkning i Tegera Arena mellan klockan 14:10-14:45. Några av spelarna finns på plats för autografskrivning, och även i samband med onsdagens aktiviteter kan du köpa biljetter till matchen mellan Leksands IF och Växjö Lakers den 27/2 till ett bra pris. Allmänhetens åkning fortsätter även efter autografskrivningen fram till kl. 16.00.

Allmänhetens åkning i övrigt
Under hela vecka 9 erbjuder Tegera Arena och Weda Skog Arena tider för allmänhetens åkning.

Här kan du se vilka tider som gäller

Richard Brasar