Ny entré till SDHL-matcherna
Publicerad: 2019-10-04
Damlaget
Från och med kvällens hemmamatch mot Luleå i SDHL blir det några nyheter för dig som besökare. Den största är att entrén flyttas till stora huvudentrén till Sparbanksfoajén på arenans västra sida.

Från och med kvällens hemmaomgång i SDHL sker entré till våra hemmamatcher i stora entrén vid Sparbanksfoajén. Vid entrén tar våra matchvärdar emot dig som besökare, och tar där upp frivillig entréavgift via kortbetalning eller Swish till nummer 123 452 04 90.

Kiosken kommer vid våra hemmamatcher i SDHL, från och med kvällens match, att vara i Sparbanksfoajen där det som vanligt finns ståbord och mingelyta. Huvudläktare för våra matcher i SDHL är sektionerna A1-A6 på den västra långsidan samt Norra Stå.

Varmt välkommen till våra hemmamatcher!

Leksands IF