Leksingens höstnummer är här
Publicerad: 2020-09-08
Leksingen
Under den närmaste veckan kommer årets höstnummer av vår medlemstidning Leksingen att skickas ut till medlemmar i Leksands IF, Leksand Superstars och Leksands IF Supporterklubb. Redan nu kan dock du som medlem i Leksands IF logga in på din medlemssida och läsa numret digitalt!

I årets sommarnummer av Leksingen möter vi bland annat de finska nyförvärven Otto Paajanen och Eveliina Suonpää och får svar på 57 frågor till Patrik Norén. Därtill presenteras spelartrupperna inför säsongen, vi möter den nya juniormålvakten Gustaf Albihn samt mycket mer.

Leksingen skickas ut till medlemmar i Leksands IF, Leksand Superstars och Leksands IF Supporterklubb. Redan nu kan du som medlem i Leksands IF läsa Leksingen på din medlemssida som du hittar via leksandsif.se. På din medlemssida hittar du även förtur till biljettsläpp och liknande inför och under säsongen.

Som medlem i Leksands IF har du följande förmåner:

• 10% rabatt på Leksands IF:s souvenirer i arenashopen under matcher samt webbshopen alla dagar året runt (Rabattkod finns på medlemssidan).
  • 10% rabatt för boende på Korstäppan, Leksand
  • 10% rabatt i restaurangerna i Tegera arena, Mat Vid Siljan
  • 10% rabatt på boende på Leksands Strand
  • Medlemsbiljetter på sektion A1 och A13 (Aktiv sittplats)