Vi saknar Er – Kom in till oss!
Publicerad: 2020-09-16
Nyhet
SHL-premiären är bara dagar bort, och vi vet redan nu att vi kommer att sakna alla er fanatiska leksingar som tillsammans skapar ett kokande Tegera Arena. Vi vill ändå dela känslorna med er, och låta er komma närmare än vanligt. Detta samtidigt som du kan stötta föreningen, och ha chansen att vinna en signerad replikatröja. Häng med!

I vår dagliga kommunikation försöker vi bland annat ge er de senaste nyheterna kring Leksands IF, bevakning kring våra matcher för föreningens lag och partnerinformation. Nu vill vi ge er möjligheten att komma närmare omklädningsrummet och personerna bakom hjälmvisiret för att ta del av känslorna och det man inte ser och hör från läktarplats. När vi inte kan möta er i samma utsträckning som normalt i arenan kommer vi till exempel att bjuda på extra matchpoddar, genomgång från tränarrummet med tankar om laguttagningen, hemma hos-reportage med spelare och liknande. Till varje match kommer tre extra digitala inslag att finnas tillgängliga att ta del av. Inslagen kommer att kunna vara olika från match till match, och i våra sociala medier kommer du som supporter att kunna påverka vilka inslag du vill se och höra till nästkommande match genom omröstningar. Samtliga extrainslag kommer att finnas tillgängliga att ta del av via vår hemsida och i våra sociala medier. Detta är något vi löpande kommer att utvärdera för att skapa bästa möjliga innehåll för dig som supporter att ta del av.

I samband med detta har du även möjligheten att stötta Leksands IF. Det är ingen hemlighet att föreningen står inför en tuff höst ekonomiskt när vi inte kan ta emot publik vid våra hemmamatcher i vanlig utsträckning. Vi är extremt ödmjuka och tacksamma inför det stöd vi får, som inte minst tagit sitt uttryck genom alla mail, telefonsamtal och kommentarer med frågor om hur man kan stötta Leksands IF ekonomiskt nu när seriespelen drar igång. Eftersom efterfrågan att hjälpa Leksands IF varit stor har vi tagit fram ett swishnummer samt kontonummer ifall du vill bidra till föreningen trots att du inte kan vara på plats. Du väljer själv om, eller hur mycket, du vill skänka till föreningen. Alla extrainslag inför och runt matcher finns tillgängliga att ta del av öppet, och det är helt valfritt att skänka en slant.

Exempel på stödbiljetter LIF-SAIK 19 september:
Stödbiljett grund 50 kr
Stödbiljett lite extra 150 kr
Stödbiljett extra allt 300 kr

Swishnummer: 123 074 71 21 - Ange text "stöd" i swishmeddelandet
Kontonummer: 8187-7, 4 303 166-5 (Leksands Sparbank)

Vinn en signerad replikatröja

Bland alla er som swishar eller gör en kontoinsättning på minst 50 kr i samband med matchen mot Skellefteå AIK den 19 september kommer vi att lotta ut 10 st signerade replikatröjor som skickas hem till er. Vinnarna dras på måndag den 21 september.

Leksands IF