Vinnare av signerade hockeyhandskar
Publicerad: 2021-02-22
Nyhet
I samband med den senaste hemmamatchen mot Linköping HC kom 89 861 kronor in till Leksands IF genom 904 stycken unika swishar och kontoinsättningar. Nu har vi dragit vinnaren av ett par signerade hockeyhandskar.

I samband med den senaste hemmamatchen mot Linköping HC kom 89 861 kronor in till Leksands IF genom 904 stycken unika swishar och kontoinsättningar. Totalt har 2 814 235 kronor inkommit i samband med hemmamatcherna i SHL, utöver Enkronasmatchen på annandag jul.

Alla som bidrog med minst 50 kronor i samband med Kom in till oss, vid tisdagens match mot Linköping, var med i utlottningen av ett par nya hockeyhandskar som signerats av Carter Camper. Vinnaren blev Bo Mellberg. Stort grattis!

Richard Brasar