Vinnare av signerade handskar
Publicerad: 2021-03-30
Nyhet
I samband med måndagens hemmamatch mot Malmö kom 93 320 kronor in till Leksands IF genom 857 stycken unika swishar och kontoinsättningar till Kom in till oss. Vi har nu dragit vinnaren av handskarna som är signerade av Marek Hrivík.

I samband med måndagens hemmamatch mot Malmö kom 93 320 kronor in till Leksands IF genom 857 stycken unika swishar och kontoinsättningar. Totalt har 3 178 936 kronor inkommit i samband med hemmamatcherna i SHL, utöver Enkronasmatchen på annandag jul. Vi är otroligt tacksamma och ödmjuka för ert stöd och vill så klart fortsätta att bjuda tillbaka i form av intressanta extrainslag och utlottningar.

Vinnare av hockeyhandskar signerade av Marek Hrivík!
Du som bidrog med minst 50 kronor i samband med Kom in till oss, vid måndagens hemmamatch mot Malmö, var med i utlottningen av ett par helt nya hockeyhandskar från CCM som signerats av Marek Hrivík. Vinnaren av dessa handskar för ett par matcher sedan valde att skänka dessa tillbaka till föreningen, och nu fanns alltså en ny chans att vinna dessa!

Vinnaren av de signerade handskarna i matchen mot Malmö blev Stefan Elmertoft. Stort grattis!

Richard Brasar