Följ med Leksands IF till Kanada
Publicerad: 2019-11-20
Partnerresa
Nu är det dags igen för vår populära sport- och företagsresa. Den här gången flyger vi till Toronto och vår vänort Aurora i början av februari. Förra gången vi besökte Toronto reste vi med ca 30 företag och vi hoppas på minst lika många denna gången!

Mellan 4-10 februari har du möjligheten att se två NHL-matcher, medverka vid en företagsdag i Aurora, Kanada, besöka Hockey Hall of Fame samt mycket annat. Vill du ha mer information om företagsupplägget är du varmt välkommen att kontakta Patric Skoglund på mail [email protected]. Vid övriga frågor eller önskemål om resan, kontaktar du Michael Reander på Watch It Live via mailadressen [email protected].

RESDATUM:
4-10 februari 2020

I PRISET INGÅR:
-Flygbiljett t/r Arlanda-Toronto
-Flygplatstransfer t/r
-6 nätter på hotell i centrala Toronto, inkl. frukost (del i dubbel)
-Buss t/r Buffalo inklusive ett besök av Niagarafallen.
-Matchbiljett Buffalo Sabres-Detroit Red Wings.
-Matchbiljett Toronto Maple Leafs-Anaheim Ducks -1 gemensam middag
-Besök på Hockey Hall of Fame
-En företagsdag den 8/2 i Leksands vänort Aurora.
-Färdledare är Michael Reander från Watch It Live samt Patric Skoglund från Leksands IF

PRIS PER PERSON: 23.900 kr.

Leksands IF