Biljettinformation
Publicerad: 2017-03-11
Slutspel
SHL-säsongen är avslutad och vi står inför en matchserie i bäst om sju mot Mora. Samtliga hemmamatcher under serien ingår i säsongskorten för SHL-säsongen 16/17. Lösbiljetter släpps till medlemmar på tisdag och övriga på onsdag.

Samtliga hemmamatcher ingår i säsongskortet
Du som har haft säsongskort använder detta för att komma in på matcherna, du har självklart samma sittplats som du har haft under grundserien. Samma sak gäller dig som har säsongskort på norra stå. Ditt plastkort har redan laddats på.

-Vår publik har stöttat laget på ett föredömligt sätt under säsongen och de var en stor bidragande orsak till att vi kunde vända på steken mot Modo för ett år sedan. Jag hoppas att alla kommer att växla upp ljudnivån ytterligare under våren, säger Christer Plars.

Lösbiljetter
Lösbiljetterna till match ett och tre släpps för medlemmar på vår biljettsite tisdag 14 mars klockan 10:00 och för övriga onsdagen 15 mars klockan 10:00. Länk till medlemssläppet kommer via mail på tisdag, se till att din mailadress är uppdaterad under mina sidor.

Match fem och match sju
Biljetter till match fem och match sju släpps när vi vet om dessa kommer att spelas. De släpps på vår biljettsite och hos våra återförsäljare klockan 10:00 dagen efter att det blivit klart att matchen kommer at spelas.

Matchdatum
Hemmamatcherna spelas i tur och ordning 22/3 och 26/3 samt eventuellt 30/3 och 3/4.

Biljettpriser
Sittplats 299:-