Try-out till Leksands IF Elitishockeygymnasium
Publicerad: 2021-06-30
Junior
Leksands IF kommer hålla en try-out till föreningens elitishockeygymnasium, Nationell Idrottsutbildning (NIU) den 7–8 Aug 2021. Try-outen riktar sig till killar födda 2006. Läs mer och anmäl dig via länken nedan.

Vi kommer att genomföra två ispass, och två internmatcher. Vi kommer ge information till spelare och föräldrar gällande vår verksamhet samt vårt ishockeygymnasium. Samling kommer ske på lördagen kl. 12:00 i Tegera Arena, och vi avslutar på söndagen kl. 15:00.

Vi kommer ha en öppen anmälan, och anmälan sker via länken nedan. Vi kommer ha begränsat antal platser och ett urval kommer göras efter att anmälan är stängd. Ett mer detaljerat schema för dagarna skickas ut separat till antagna deltagare.

Mat och boende bekostas och anordnas i egen regi.

Vi hoppas att ni är intresserade att besöka oss och träffa oss på plats i Leksand och höra mer om föreningens utbildningsplan för elitishockeygymnasiet, Nationell Idrottsutbildning (NIU). Välkommen med din ansökan!

Information samt anmälan

Datum: 7-8 aug 2021
Plats: Leksand, Tegera Arena
Avgift: Ingen deltagaravgift
Sista anmälningsdag: 30 juni
Sista dag för besked från Leksands IF: 4 juli
Antal deltagare: 30+4

Anmäl dig till try-outen här

Vi reserverar oss för eventuella regler och förhållningssätt som kan innebära förändringar gällande Leksands IFs try-out för elitishockeygymnasium NIU.

Leksands IF