Wilde Bröms inför VIK borta
Publicerad: 2018-11-28
I skrivande stund är herrlaget på väg söderut för bortamatch mot Västerås IK. I dagens Halv Ett med Leksands IF delade Wilde Bröms med sig av sina tankar inför kvällen.

Wilde Bröms är inne i en fin målform för tillfället med fullträffar både mot IK Pantern i fredags och Södertälje SK i söndags.
-Det är klart att det är kul att göra mål och kul att puckarna sitter där de ska. Det har varit en grymt lärorik säsong och jag har utvecklats mycket, säger Wilde Bröms till LIF-TV.

Bortamatch mot Västerås väntar
Det har varit två tunga matcher för herrlaget på slutet och man är nu på jakt efter tre poäng för att komma tillbaka på vinnarspåret igen. Förutsättningarna inför kvällens bortamatch mot Västerås är goda tycker Bröms.
-Jag tycker att vi har en bra känsla och alla här har revanschlust efter de senaste tunga matcherna så ikväll kommer vi att studsa upp och göra en bra match tror jag. Det är bara att försöka gå ut och ge järnet, säger Wilde Bröms inför kvällens match.

Se hela intervjun med Wilde i dagens Halv Ett med Leksands IF på LIF-TV

Richard Brasar