Biljettsläpp HockeyAllsvenska finalen!
Publicerad: 2018-03-04
Biljett
Leksands IF är klart för den HockeyAllsvenska finalen mot Timrå IK. Biljetter till vår första hemmamatch kommer att släppas nu på måndag, 5 mars, klockan 12.00. Då enbart för medlemmar i Leksands IF. För övriga släpps biljetterna på tisdag, 6 mars, klockan 10.00.

För medlemmar släpps biljetterna via en partnerlänk som läggs ut på medlemssidan.

Under biljettsläppet på tisdagen släpps biljetterna på lif.ebiljett.nu samt hos våra återförsäljare.

Den HockeyAllsvenska finalen inleds på fredag, 9 mars, då ettan (Timrå) i HockeyAllsvenskan tar emot tvåan (Leksand) på hemmais.
Söndagen den 11 mars möts lagen i Leksand.
Den HockeyAllsvenska finalen avgörs i bäst av fem matcher, och du hittar hela spelschemat här.
Vinnaren går vidare till Direktkval mot lag 14 i SHL. Förloraren vidare till PlayOff, där man möter segraren av Slutspelsserien.

För säsongskortinnehavare ingår samtliga hemmamatcher i Svenska Spel Trophy.

Leksands IF