Bli medlem!
Publicerad: 2022-01-19
Leksands IF
Livet är som hockeyn – och hockeyn är som livet. Ibland är det fest – ibland går det emot. Tillsammans är vi Leksands IF. Tillsammans tar vi nästa steg. Bli medlem i Leksands IF!

Basen i Leksands IF är föreningens medlemmar. Säsongen 20/21 hade vi hela 10 000 betalande medlemmar vilket gör oss till en av landets största idrottsföreningar. Som medlem vill vi att du skall vara engagerad och välinformerad. Därför skickar vi ut ett digitalt medlemsbrev där du förutom aktuell information från föreningen även får exklusiva medlemserbjudanden.

Vi vill att du skall kunna vara med och påverka verksamheten och därför bjuder vi in till medlemsmöten två gånger per säsong, förutom den ordinarie årsstämman. Årsstämman är föreningens högsta beslutande organ och dit äger alla medlemmar rätt att skriva en motion som bereds av styrelsen som ger stämman ett förslag till beslut.

Vi jobbar ständigt för att öka både medlemsantalet och medlemsinflytandet, och vi vill att alla Leksingar skall vara medlemmar i föreningen. Ju fler vi blir – desto starkare står föreningen inför framtidens utmaningar.

Bli medlem i Leksands IF här

Leksands IF