Högt tryck på säsongskorten!
Publicerad: 2019-04-29
Biljett
Det är många som vill se på SHL-hockey i Tegera arena säsongen 2019/2020. Jätteroligt så klart, och det bästa av allt är - det finns plats för fler.

Som säsongskortsinnehavare behåller du din plats i arenan under säsongens samtliga hemmamatcher – inklusive eventuella kval- eller slutspelsmatcher.
Till denna säsong har vi även öppnat upp säsongskortsförsäljningen på de övre sektionerna, B3 och B4, något som hittills har varit väldigt populärt.

LÄS MER OCH BOKA DITT SÄSONGSKORT HÄR

Du som hade säsongskort även förra året, men ännu inte har hunnit förlänga, har fått ett utskick med information om hur du gör för att behålla din plats. Med tanke på att trycket på årets säsongskort är väldigt högt, får du gärna meddela oss redan nu om du vet att du inte kommer att förlänga din plats, så att vi i stället kan erbjuda platsen till någon annan.

Frågor? Hör gärna av er till [email protected] eller 0247-644 00 så hjälper vi dig.

Observera att 100-årsmatchen endast ingår för de som förlängde sin sittplats senast den 8 mars, eller ståplats senast 5 april, i annat fall krävs en separat biljett.

Leksands IF