Gällande motionerna vid årsmötet
Publicerad: 2021-12-03
Leksands IF
I samband med föreningens årsmöte i augusti antogs ett flertal motioner vilka en utsedd arbetsgrupp arbetar kontinuerligt med sedan dess. Arbetsgruppens vilja är att arbeta fram förslag som är till det bästa för föreningen och därför önskar arbetsgruppen att få längre tidsfrist.

I samband med föreningens årsmöte i augusti antogs ett flertal motioner vilka en utsedd arbetsgrupp arbetar kontinuerligt med sedan dess. Arbetsgruppen består av Ulrika Gärdsback, Anders Lindell och Emil Nilsén från styrelsen, Niklas Niva Sjökvist från Leksand Superstars, Kjell Landén från Leksands IF Supporterklubb samt Mats Stenmark och Elisabet Wahl. Uppdraget var att presentera resultatet vid ett extra årsmöte innan årsskiftet 21/22. Arbetsgruppens vilja är att arbeta fram förslag som är till det bästa för föreningen och därför önskar arbetsgruppen att få längre tidsfrist. Förslaget från arbetsgruppen är att det extra årsmötet genomförs i mars eller april 2022. Exakt datum är inte fastsatt utan hänsyn tas till hur matchschemat ser ut.

Kallelse och handlingar skickas ut enligt sedvanliga rutiner innan mötet.

Arbetsgruppen hoppas på förståelse för detta önskemål och om någon är däremot var vänlig kontakta ordförande Ulrika Gärdsback via mail till adressen [email protected] senast den 10 december.

De inkomna motionerna
Motion 1, del 1