Välkomna tillbaka!
Publicerad: 2021-10-07
Hemmamatch
Det kommer att hända en hel del kring kvällens hemmamatch mot Oskarshamn. Här är programmet.

Innan matchen kommer över 100 ungdoms- och juniorspelare från Leksands IF att tåga med facklor från kulturhuset till Tegera Arena via torget i centrum för att gemensamt manifestera föreningens glädje att återigen kunna mötas på hockeyevenemang igen. Fackeltåget kommer att avgå från kulturhuset klockan 18.

När ni väl kommit innanför Tegera Arenas väggar vill vi givetvis ta emot er på bästa sätt, och i entrén i Sparbanksfoajén kommer personal från Leksands IF att hälsa er välkomna och dela ut en gåva till samtliga besökare. På scenen i foajén kommer Johan Eriksson att bjuda på livemusik inför matchen och i periodpauserna, och det blir även intervjuer med spelare och tränare inför och efter matchen.

Leksands IF, tillsammans med vår kaffeleverantör Jobmeal, bjuder alla som kommer till matchen iklädd matchtröja på gratis kaffe eller festis före nedsläpp.

Det väntas mycket folk till Tegera Arena, och det pågår även byggnation av en ny idrottshall i nära anslutning till arenan vilket gör att antalet parkeringsplatser är mer begränsade än vanligt. Se därför till att komma till arenan i god tid för att undvika trängsel och bekymmer.

Vi har saknat er och är glada att vi äntligen kan ses i arenan igen!

17:00 Entréer, barer, restauranger, kiosker och souvenirbutiken öppnar
17:00 Leksands IF tillsammans med Jobmeal bjuder på kaffe eller festis till alla med matchtröja
17:30 Johan Eriksson spelar live på scenen i Sparbanksfoajén
18:00 Intervjuer med Björn Hellkvist och Christer Siik på scenen i Sparbanksfoajén