Leksands IF-podden: Anton Lindholm inför Rögle BK

Publicerad: 2023-09-19
Leksands IF-podden
Herrlagets försvarsgeneral Anton Lindholm gästar Leksands IF-podden för att prata om lagets inledande matcher i SHL samt ta oss med på sin egen hockeyresa som tagit honom från Varuträsk till SM-guld, flera år i NHL, landslagsspel och nu sin andra säsong i Leksands IF.

Lindholm svarar dessutom på supportrarnas frågor där vi bland annat får reda på varför han spelar med nummer 37 på ryggen, vilka rutiner han har på matchdagar samt vilka forwards i SHL som är jobbigast att möta.

Anton ger dessutom sin syn på vad som måste förbättras för att laget ska ta sin första trepoängare, något som förhoppningsvis sker nu på torsdag då Rögle gästar Tegera arena. Biljetter till den matchen samt resterande hemmamatcher under säsongen hittar du HÄR.

Podden, den hittar du på plattformar där poddar finns!

Leksands IF