Vårnumret av Leksingen är här
Publicerad: 2021-03-15
Leksingen
Om en dryg vecka landar vårnumret av Leksingen i brevlådorna hos medlemmar i Leksands IF, Leksand Superstars och Leksands IF Supporterklubb. Redan nu kan dock du som medlem i Leksands IF logga in och läsa numret digitalt.

I vårnumret av Leksingen svarar August Berg på 76 frågor och vi möter Ella Albinsson och Oskar Lang i längre reportage. Dessutom bjuds vi på nostalgi i bildform, träffar J20-lagets materialare Erik Robinsson, lär oss mer om föreningens flicklag samt mycket mer.

Leksingen skickas ut till medlemmar i Leksands IF, Leksand Superstars och Leksands IF Supporterklubb. Redan nu kan du som medlem i Leksands IF läsa Leksingen på din medlemssida som du hittar via leksandsif.se. På din medlemssida hittar du även förtur till biljettsläpp och liknande inför och under säsongen.

Som medlem i Leksands IF har du följande förmåner:

• 10% rabatt på Leksands IF:s souvenirer i arenashopen under matcher samt webbshopen alla dagar året runt (Rabattkod finns på medlemssidan).
  • 10% rabatt för boende på Korstäppan, Leksand
  • 10% rabatt i restaurangerna i Tegera arena, Mat Vid Siljan
  • 10% rabatt på boende på Leksands Strand
  • Medlemsbiljetter på sektion A1 och A13 (Aktiv sittplats)