Ben O´Connor lämnar Leksands IF
Publicerad: 2018-10-26
Den 29-årige backen Ben O´Connor lämnar Leksand och Leksands IF på grund av familjeskäl.

Ben O´Connor:

• Det var ett svårt, men på ett sätt ändå enkelt beslut att fatta. Jag har haft det hur bra som helst här i Leksand, och älskar både byn och föreningen, men jag måste självklart sätta min familj i första hand. Jag vill tacka alla mina fantastiska lagkamrater, föreningen och inte minst alla fans som har tagit emot mig med öppna armar. Fansen i Leksand är helt galna och jag hoppas av hela mitt hjärta att de får fira rejält i vår. Jag kommer att fortsätta hålla koll på hur det går för laget och vem vet – kanske våra vägar korsas igen.

Det är jättetråkigt att Ben lämnar oss, men vi förstår samtidigt hans beslut. Ben är en jättebra kille och har gjort ett fantastiskt jobb här i Leksands IF. Vi tackar honom för den här tiden och önskar honom lycka till i den fortsatta karriären.

/Leksands IF

Leksands IF