Stort tryck på säsongskort 18/19!
Publicerad: 2018-08-10
Om en och en halv månad inleder Leksands herrlag årets hockeyallsvenska seriespel med en hemmamatch mot Tingsryd. Måndagens fullsatta ispremiär vittnar om att vi är många som ser fram emot att säsongen ska dra igång, något som också tydligt framgår om man ser till det starka tryck som råder på säsongskortsfronten!

Efter att Leksands IF:s kansli denna vecka öppnade upp igen efter semestern, gjorde vi det med andra ord med en riktig rivstart.
Jätteroligt, så klart!
Vi håller fortfarande på att registrera alla nya kunder, och lovar att ni kommer att få hem era plastkort i god tid före premiären.

Ni som har förlängt era säsongskort har fått den nya säsongen laddad på era gamla kort.

Med säsongskortet säkrar du din plats i arenan från första till sista matchen, inklusive eventuella kval- eller slutspel.
Läs mer här!

Lösbiljettsläpp

För alla er som efterfrågat ett lösbiljettsläpp kan vi meddela att det kommer att äga rum i början av september. Mer information om detta kommer på hemsidan längre fram.

Tack för att du är med och stöttar laget, från första till sista match.

Vi ses i arenan!

HockeyAllsvenskan 2018/2019