Provat vår nya Bistro?
Publicerad: 2021-10-26
Biljett
Det märks att suget efter att få avnjuta SHL-hockey i Tegera Arena har varit (och är) stort, och det är självklart underbart att få se alla er härliga supportrar och samarbetspartners på läktarna igen. Trycket på både stå- och sittplatsbiljetter har varit högt sedan säsongsstart, och i logerna på logeplan är det fullbelagt resten av säsongen.

Men även om logerna är fullbokade finns det chans till en plats på logeplan, och detta på vår nyaste logeplans-yta - Bistron. Här kan ni sitta upp till tio personer och äta och dricka i ett eget VIP-utrymme, varifrån ni känner pulsen från övriga logeplanet och barerna som finns tillgängliga alldeles intill Bistron.
Matchen ser ni utanför Star Restaurang på ena kortsidan.

Patric Skoglund, Marknadschef, Leksands IF Ishockey AB:
– Till att börja med är det väldigt roligt att vi har sålt ut samtliga matchloger i arenan den här säsongen. Det är ett stort intresse för våra SHL-matcher. Samtidigt gäller det då att hitta och skapa nya ytor för att öka intäkterna, men framförallt för att kunna erbjuda våra partners och fans den typ av produkter som de efterfrågar. Det har vi gjort i till exempel Bistron där vi nu öppnat upp för bokningar.

Intresserad? Kontakta oss på marknadsavdelningen så hjälper vi dig.

Leksands IF