Göteborgsveckan - Två toppmatcher för 250:-
Publicerad: 2021-12-06
Biljett
I och med avancemanget till CHL-kvartsfinal kommer Leksand att ta emot Frölunda hemma i Tegera Arena två gånger under denna vecka, och vi har med andra ord en härlig Göteborgsvecka på hemmaplan att se fram emot. Var med på hela hockeyfesten! Du som köper en biljett till CHL-matchen till ordinarie pris får köpa en biljett till SHL-matchen för halva priset.

Tisdagen den 7 december klockan 19.00 ställs Leksand och Frölunda mot varandra i Tegera Arena i den första CHL-kvartsfinalmatchen av två. Två dagar senare, torsdagen den 9 december, väntar SHL-möte mellan samma lag och i samma arena.
Biljetterna till CHL-matchen kostar 100 kronor/styck och du som köper biljetten via DENNA LÄNK kan på samma sida köpa till en sittplatsbiljett till SHL-matchen för 150 kronor (sitt) eller 80 kronor (stå).

Favorit i repris
Det var fantastiskt härligt att se och höra alla barn och ungdomar som var på plats i Tegera Arena under CHL-matchen mot Klagenfurt. Därför kommer Leksands IF även till CHL-matchen mot Frölunda att bjuda alla barn och ungdomar (från Förskoleklass till och med Gymnasiet) på inträdet. Denna gång kommer det dock att krävas en biljett, som ni enkelt hämtar ut utan kostnad på vår biljettsida. Väl framme vid arenan kommer ni liksom förra gången att få gå in genom ett uppmärkt entré där biljetterna kontrolleras.

OBS! Kom ihåg att ett giltigt vaccinationsbevis för Covid-19 måste uppvisas vid entrén till samtliga matcher från och med den 1 december. Vaccinationsbeviset ska visas ihop med giltig ID-handling. Gäller för samtliga besökare från och med 18 år.

FRÅGOR?
Kontakta biljettavdelningen på 0247-644 00 eller [email protected]